پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست امسال، بیش از ۹۰ هزار تماس مشترکین توسط مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت پاسخگویی و رسیدگی شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز زنجان؛ نادرخانی گفت: بیشترین دلیل تماس مشترکین در این مدت به ترتیب مربوط به اعلام قطعی آب، اعلام شکستگی، پرداخت قبوض و شرکت در نظرسنجیها بوده است.
وی افزود: درخواستهای صوتی مشترکین و تماس با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز به ترتیب دیگر دلایل تماس با واحد ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب را به خود اختصاص دادهاند.
مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: این شرکت برای تسهیل در دریافت خدمات آب و فاضلاب در کمترین زمان و با دقت و شفافیت بالا، تمامی خدمات خود را بصورت غیرحضوری نیز ارائه میکند.
این مسئول خاطرنشان کرد: بستر اینترنت، سامانه پیامکی و تلفنی و همچنین اپلیکیشن آبفا از جمله راههای دریافت خدمات آب و فاضلاب بصورت غیرحضوری در استان زنجان است.
نادرخانی تاکید کرد: سامانه تلفنی ۱۲۲ به عنوان یکی از مهمترین بسترهای خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب، بدون نیاز به پیش شماره بصورت شبانه روزی در تمامی زمینهها به مشترکین آب و فاضلاب در استان زنجان خدمات رسانی میکند.