پخش زنده
امروز: -
معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از ۱۶۱ نوبت بازدید از مراکز پذیرایی کیش با هدف نظارت بر رعایت ضوابط قانونی و بهداشتی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از ۲۴ اسفند پارسال تا ۷ فروردین امسال، با هدف نظارت بر کیفیت خدماترسانی و رعایت ضوابط قانونی و بهداشتی از مراکز پذیرایی بازدیدو ۲۵ شکایت مردمی را رسیدگی کرد.
بررسی مجوزهای قانونی و ضوابط ایمنی و بهداشتی، جلوگیری از گرانفروشی مواد غذایی در مراکز پذیرایی، نظارت بر سیما و منظر محیطی مراکز پذیرایی، بررسی نحوه سرویسدهی، پوشش کارکنان و پاسخگویی به مشتریان، رسیدگی به شکایات و حفظ حقوق مشتریان، نظارت بر نحوه کار، تجهیزات و انبارهای مواد غذایی از سرفصل های بازرسی های معاونت گردشگری است.
افزایش کیفیت خدمات و ایجاد تجربه مطلوب برای گردشگران و ساکنان از اهداف اصلی نظارت هاست و تاپایان تعطیلات نوروزی بازرسی ها ادامه دارد.