اخبار «هوای تهران آلوده برای همه گروه ها» را در خبر ۲۲ پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۱۳- ۲۲:۰۰

«سر خط اخبار و رودیداد های مهم»

_ اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر آیت الله مصباح؛ تشییع پس فردا در قم

رهبر معظم انقلاب در پیامی با تسلیت درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیت الله مصباح یزدی ،سحرگاه امروز با قرائت نماز و فاتحه با این یار دیرین انقلاب وداع کردند.

"متن کامل پیام را در لینک زیر مشاهده فرمایید." 

https://www.iribnews.ir/00CTUX

_ شرط چاپ مقاله در نشریات برای دفاع از رساله دکتری حذف شد

_ کاهش بستری ها و مرگ میرهای کرونایی؛ پیک سوم کرونا در مازندران

_ واریز وام ودیعه مسکن کرونا؛ تا آخر ماه

با تصمیم کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا قرار شد؛ متقاضیانی که مراحل ثبت نام تقاضای خود را در سامانه کارا تکمیل کرده‌اند، تا آخر ماه بعد وام ودیعه مسکن دریافت کنند.

مشاوران املاک هم موظفند، با دریافت حداکثر ۲۵۰ هزار تومان بدون نیاز به ارزش افزوده و با حضور موجر و مستاجر اجاره نامه را ثبت کرده و کد رهگیری بدهند.

_ هوای تهران آلوده برای همه گروه ها

شاخص کیفیت هوا تهران در 24 ساعت گذشته به‌طور میانگین روی عدد 160 قرار داشت و هوا برای همه افراد جامعه آلوده بود.

_ لزوم پیگیری دقیق اجرای سند تحول از همه بخش های مرتبط با قوه قضاییه

رئیس قوه قضائیه در اولین جلسه ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی با اشاره به لزوم پیگیری دقیق اجرای سند تحول از همه بخش های مرتبط با قوه قضاییه گفت: بخش مهمی از راهکارهای سند تحول، نیازمند تصویب مقررات و قوانین است که باید با هماهنگی دولت و مجلس به سرانجام برسد.

آقای رئیسی همچنین از مرکز تحول قضایی خواست با تفکیک وظایف و تکالیف هر کدام از بخشهای قوه قضائیه اجرای دقیق این سند را پیگیری کند.

_ جزایر سه گانه بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک؛ پیشانی دفاعی ما در مقابله با دشمنان فرامنطقه ای 

فرمانده کل سپاه در بازدید از یگانها، سامانه‌ها و تجهیزات نظامی مستقر در جزیره بوموسی گفت؛ جزایر سه گانه بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک اجزای جدایی ناپذیر استقلال ملی و پیشانی دفاعی ما در مقابله با دشمنان فرامنطقه ای هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه هم اعلام در بازدید از جزیره بوموسی از آمادگی و رصد دقیق نیروهایش در مناطق دریایی کشور خبر داد.

_ مقرر شد نماینده ایران در وین، نامه کشورمان را به آژانس بین المللی انرژی اتمی تحویل دهد

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره اقدامات این سازمان برای از سرگیری تولید سوخت 20 درصد گفت: مقرر شده نماینده ایران در وین، نامه کشورمان را به آژانس بین المللی انرژی اتمی تحویل دهد، تا بازرسان برای فک پلمب بخش های مورد نیاز به ایران بیایند.

_ جهان در شبانه روز گذشته بیش از 680 هزار کرونا مثبت داشت

شمار مبتلایان به کرونا حالا به بیش از 84 میلیون و 500 هزار نفر رسیده . آمریکا با بیش از 170 هزار مبتلا در بیست و چهار ساعت گذشته همچنان در صدر جدول جهانی کروناست.

در برخی از ایالات این کشورهمچون کالیفرنیا کرونا هر 3 دقیقه و نیم ، جان یک نفر را میگیرد.افزایش شیوع کرونا در انگلیس هم این کشور را با مشکل کمبود تخت بیمارستانی و کادردرمان روبرو کرده و دولت بالاترین سطح محدودیت های کرونایی را در دهها منطقه دیگر این کشور به اجرا درآورده.

با شناسایی 13 مورد مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در ترکیه این کشورهم به جمع کشورهایی که ویروس کرونای انگلیسی در آنها شناسایی شده اند اضافه شد.با شدت گرفتن سرعت شیوع کیونا ،محدودیت های کرونایی در کشورهایی از جمله کانادا،ونزوئلا،ژاپن و یونان تشدید شده است.

 

_ آتش بازی سال نو میلادی موجب مرگ صدها پرنده در پایتخت ایتالیا شد

این پرندگان از دوماه پیش به شهر رم و حومه ان مهاجرت کرده اند و شب ها روی شاخه درختان استراحت می کنند اما نیمه شب سال نو میلادی به علت وحشت از انفجار ترقه و اتش بازی سال نو میلادی همزمان به پرواز درامدند و با ساختمان ها و سیم های فشار قوی برق برخورد کردند و تلف شدند.

 

بیشتر بدانید : 
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha