به گزارش
خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در بازدید سرزده از مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان، در جریان روند انجام کار و نحوه پاسخگویی به
سؤالات و پیگیری درخواستهای مردمی قرار گرفت.
وی با مرور مسائل و مشکلاتی که به این مرکز منتقل شده بود، به تعدادی از افرادی که با مرکز ۱۲۲ تماس گرفته بودند، ارتباط تلفنی برقرار کرد و جویای علت ارتباط شان شد.
اطلاع از نحوه پاسخگویی اپراتورها در مرکز شبانه روزی ۱۲۲، نتیجه کار و اقدام شرکت آب و فاضلاب برای رفع مشکل مطرح شده، از مواردی بود که مد نظر استاندار در این گفتگوهای تلفنی بود.
بر اساس اطلاعات ارائه شده در این بازدید، مرکز ۱۲۲ به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی، پاسخگوی درخواستهای مردمی است و از ابتدای سال تاکنون ۹۰ هزار تماس با این مرکز برقرار شده که ۷۵۰۰ مورد آن مربوط به فشار کم شبکه و قطعی آب در مناطق شهری و روستایی بوده است.
شرکت آب و فاضلاب استان برای پاسخگویی سریعتر به شکایتها و درخواستهای مردمی، مرکز ۱۲۲ را راه اندازی کرد که مردم میتوانند از طریق این شماره به همه خدمات شرکت آب و فاضلاب دسترسی داشته باشند و موارد مربوط به مشکلات پیش آمده در زمینه آبرسانی سیار (کمبود یا نبود آب) را از این طریق گزارش کنند.
روز شنبه، ۷ تیر در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با دستور کار آبرسانی به روستاها برگزار شد، ضمن تأکید بر افزایش سرانه آب روستائیان به ۱۲۰ لیتر در جریان آبرسانی سیار، از مردم خواسته شد تا موارد کم آبی و بی آبی را از طریق شماره ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان گزارش دهند.
بازدید استاندار از این مرکز با هدف اطلاع از روند پاسخگویی به سؤالات و درخواستهای مردم در همین زمینه بود.