مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم:
استفاده غیرمجاز از ماینرها عامل تشدید ناترازی برق است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به تأثیر فعالیت دستگاههای استخراج رمز ارز بر شبکه برق کشور گفت: استفاده بیرویه و غیرمجاز از ماینرها یکی از عوامل مهم تشدید ناترازی در صنعت برق و افزایش محدودیتهای مصرف در بخشهای مختلف است.
۱۶ خرداد ۱۴۰۵ ۰۹:۵۸