گروه جهادی دانشجویی حضرت فاطمهالزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به اهالی ۵ روستای شهرستان قائنات خدمات متنوعی بهداشتی، درمانی، فرهنگی و عمرانی ارائه کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از آغاز مرحله دوم پویش برکت آفتاب برای تأمین و راه اندازی پنلهای خورشیدی برای خانوادههای ایتام زیرپوشش این نهاد خبر داد.
در نشست دهیاران و اعضای شوراهای مراکز دهستانهای هشتگانه شهرستان قائنات مهمترین مطالبات روستاییان در حوزه آب شرب، راههای روستایی، بهداشت، برق، کشاورزی، آنتندهی تلفن همراه و توسعه زیرساختها بررسی شد.
فرماندار فردوس گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، ۲هزار و ۱۳۰ نفر به بانکها معرفی شدهاند که از این تعداد، ۵۹ درصد موفق به تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات بهصورت مرحلهای شدهاند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، با دعوت از هیئتهای عزاداری، تکایا و عزاداران حسینی برای پیوستن به «پویش محرم سبز»، بر اهمیت رعایت ملاحظات زیستمحیطی در کنار برپایی شور و شعور حسینی تأکید کرد.